Murder or Suicide (Samael)

Eu cu Samael am o poveste veche de dragoste – clasică, deci cu năbădăi, alternând între perioade cu obsesii şi ani la rând când uit complet de atipica trupă elveţiană. Un singur lucru rămâne constant în mintea mea: puternica impresie pe care mi-a făcut-o Xy prin 2006, când l-am cunoscut personal –modest şi încântător. Revenind totuşi la muzică, am constatat de curând că mă aflam într-unul din acele momente când ignoram de ceva timp Samael, aşa că am zis să remediez asta prin ascultarea cu simţ de răspundere a ultimului album, nu chiar recent, Hegemony. Nu mi-a luat mult să-mi dau seama de eroarea comisă că am făcut asta abia acum – discul este o bijuterie de industrial în care se mai strecoară foarte – dar foarte! – subtil străvechile filoane black metal. Nu toate albumele Samael intrăla categoria „masterpiece”, dar acesta cu siguranţă da. Am oscilat între trei piese ca propunere muzicală; până la urmă am lăsat This World şi interesantul cover după The Beatles Helter Skelter, pentru a mă opri la cea care m-a captivat din prima: Murder or Suicide. Nu zic mai mult, ascultaţi-o doar şi lăsaţi să vă înconjoare încrengătura de clape clean, siteză electronică, tobe îndrăcite şi voce gâjâită, dar perfect inteligibilă, marca Vorph. Minunat şi adictiv.

When you fly too high, when the circle is closed
You fall on the inside, down to the other side
If you force your way too hard towards those you opposed
It is your choice to make, murder or suicide

About mad

https://morbidangeldyana.wordpress.com
This entry was posted in Colţul cu muzică and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.