Despre munte, cu drag

Mi-a plăcut tare mult cum pune Ancuţa Iosif problema mersului lui munte în acest articolul Învățături după zece ani de umblat prin munți. În caz că ești la început de potecă. Sumarizează cele mai importante aspecte ale acestei activităţi într-un mod foarte atractiv; explicaţiile sunt simple și se adresează celor mai începători dintre noi, dar cu ele pot rezona uşor şi cei „titraţi”. Scurt, la obiect şi cuprinzător.

Încercam să-mi amintesc, săptămâna trecută, lucruri din primele ture la munte și refuzam să cred că au trecut zece ani de atunci. Abia după ce i-am calculat de vreo trei ori, i-am acceptat ca trecuți. N-am avut un tortuleț cu lumânări care să marcheze perioada asta importantă din viața mea. Calculând însă mai departe, pe la jumătatea lui martie 2017, când am schimbat oficial prefixul de experiență, eram prin creasta Pietrei Craiului rașchetată de vânt, încercând să-mi fixez colțarii într-un horn înzăpezit. Sărbătoream cum se cuvenea.

 

About mad

https://morbidangeldyana.wordpress.com
This entry was posted in Munte and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

