Message to God (Royal Hunt)

Există momente când descoperi extrem de târziu o trupă, cu un oarecare nume de altfel. Aşa s-a întâmplat în cazul meu şi danezii de la Royal Hunt. Deşi am auzit de ei în nenumărate rânduri, niciodată nu mi-a stârnit ceva curiozitatea care să mă facă să-i ascult. Asta până cam acum un an, ceea ce spune destule dacă ţinem cont de faptul că trupa se apropie de trei decenii de existenţă. Iar dacă tot am dat de aşa o îndelungată istorie progresivă, mi-am spus că n-ar strica să iau albumele mai vechi la ascultat şi astfel am ajuns la bijuteria numită Paradox, un excepţional disc de acum douăzeci de ani care la fel de bine s-ar fi putut compune ieri că ar fi fost la fel de actual. M-am oprit asupra piesei Message to God, agăţătoare şi melodioasă, păstrând totuşi structurile complexe regăsite de-a lungul întregului album. Dincolo de asumarea propriei ignorante, niciodată nu e prea târziu, nu?

About mad

https://morbidangeldyana.wordpress.com
This entry was posted in Colţul cu muzică and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

