Horizons (Goodbye to Gravity)

Tot prin facultate am dat de Thunderstorm, o trupă de heavy metal în direcţia Judas Priest, cu nişte versuri în română absolut agăţătoare; din păcate, arhivele video din perioada aceea sunt cvasi-inexistente. Cel care mi-a atras atunci atenţia n-a fost însă, aşa cum se întâmplă de obicei, solistul (Vlad Necula), ci titirezul cu basul pentru care scena din Underworld era mult prea mică. Oricine din lumea underground românească îşi dă seama că tocmai l-am descris pe Alex Pascu, iar primele impresii mi-au fost confirmate ulterior în preluarea Panic, la tributul Anathema din Old School. Mai târziu, l-am cunoscut în persoană prin prietenia sa cu Paul „Slayer” Grigoriu. Tot prin Paul l-am cunoscut şi pe Vlad Ţelea, prezent de asemenea într-una dintre formulele Thunderstorm, la chitară; ce-i drept, cel mai bine mi-l amintesc în spatele tobelor la Rising Shadow. Am impresia că în general arhitecţii sunt puţin în altă lume, dar Vlad era poate cel mai aerian om de pe pământ, însă ca toboşar şi chitarist le dădea multora clasă. Nu am fost surprinsă deci să-i revăd acum câţiva ani pe cei doi din nou pe scenă, într-un proiect abia născut atunci – Goodbye to Gravity, cu o personalitate bine definită şi un sunet extrem de îngrijit. Un prim album excelent, prestaţiile ireproşabile din concerte şi faptul că trupa nu a făcut compromisuri muzicale justifică recenziile pozitive din presa de specialitate. Urma, firesc, al doilea album, cu lansare în Colectiv. Ştim cu toţii restul. Vlad, din amintirea noastră nu te poate scoate niciun incendiu, dar ne vei lipsi teribil. Rămas bun.

Pascule, fă-te bine! Avem nevoie de nebuni expansivi ca tine, care îşi lasă tot sufletul în muzică şi pe scenă!

P.S.: Filmarea de mai sus îi aparţine altui om binecunoscut în underground-ul metal, Vlad Buşcă – din câte ştiu, singurul fotograf care a scăpat fără arsuri vinerea trecută.

About mad

https://morbidangeldyana.wordpress.com
This entry was posted in Colţul cu muzică and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Horizons (Goodbye to Gravity)

  1. Audrey says:

    Imi place aceasta trupa, pe care din pacate am descoperit-o abia vineri….

  2. Audrey says:

    Adica datorita unui eveniment nefericit.

  3. Audrey says:

    As fi vrut sa o fi descoperit mai devreme.

Leave a Reply

