Forever and One (Neverland) (Helloween)

De câte ori întâlnesc o trupă preferată în concert, indiferent de cât de bun sau cuprinzător ar fi acesta, sigur găsesc cel puţin o piesă pe care mi-aş fi dorit-o în setlist şi a lipsit. A fost ciudat să văd aseară Helloween pe lumină, ca trupă de deschidere, dar măcar aşa m-am pregătit pentru o grămadă de „absenţe”. Mă gândesc însă la o piesă pe care n-am regăsit-o niciodată în lista de concert a nemţilor şi, din câte aflu, rareori a fost cântată în direct cu excepţia turneului de promovare a albumului Time of the Oath. Iată aici varianta ceva mai recentă, acustică, filmată într-un club din Praga – Forever and One (Neverland).

About mad

https://morbidangeldyana.wordpress.com
This entry was posted in Colţul cu muzică and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Forever and One (Neverland) (Helloween)

  1. magus1349 says:

    Fato, de ce ti-ai trecut contul de disqus pe private?
    Noroc ca i-ai dat up azi lui Radu Marina. Altfel nu te mai vedeam.

    • mad says:

      Ce pot sa zic, I’m a private person. Glumesc, eu n-am mai umblat la setarile contului de Disqus de cand l-am creat. Acum ar trebui sa apar.

Leave a Reply

