Rain of July (Heavenwood)

Îmi amintesc cum, în 1998, când începuseră să pătrundă şi prin provincia românească ultimele apariţii discografice (pirat, evident), am ascultat până la epuizare Swallow al celor de la Heavenwood. Habar n-aveam pe atunci că sunt portughezi sau că mulţii îi consideră o copie mai accesibilă a conaţionalilor de la Moonspell; dacă mă gândesc bine, nici nu ştiam că sunt încadraţi în curentul gothic/doom metal. Un singur lucru îmi era clar – iubeam albumul ăla şi, reascultându-l zilele acestea, îmi dau seama de ce, chiar dacă sunetul nu era deloc de cea mai bună calitate. Este un album de care m-aş îndrăgosti şi acum, în ciuda faptului că următoarele apariţii discografice mi-au scos complet Heavenwood de pe radar. Las Rain of July să explice de ce albumul m-a captivat – o melancolie depresivă excelent transpusă muzical, riff-uri apăsătoare, refren memorabil, atmosferă cât cuprinde.

About mad

https://morbidangeldyana.wordpress.com
This entry was posted in Colţul cu muzică and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

