Just Breathe (Novembers Doom)

Să continuăm deci explorarea angoaselor, de data aceasta cu ceva mult mai nou. Bled White este cel mai nou disc al americanilor de la Novembers Doom şi probabil cel mai bun album doom/death-metal din 2014. Nu am pretenţia că am ascultat tot ce a apărut în „domeniu”, dar credeţi-mă pe cuvânt – albumul este fenomenal; nu reinventează doom-ul, dar e autentic, plin de substanţă, deloc monoton (ceea ce-i în sine o realizare în cazul acestui subgen), excelent produs şi te prinde din prima. O mostră? Greu de ales, dar mă opresc la Just Breathe, piesă care mă fascinează şi acum, după nenumărate ascultări. Fiţi atenţi la versuri şi veţi avea surpriza să descoperiţi, în ciuda riff-urilor grele ca plumbul şi a clapelor pline de tristeţe, o adevărată oază de optimism.

About mad

https://morbidangeldyana.wordpress.com
This entry was posted in Colţul cu muzică and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

