The Science of Noise (Dark Tranquillity)

Şi am ajuns şi la capul de afiş al zilei de sâmbătă, o trupă de death-metal adulată de unii, acuzată de repetitivitate de alţii. Nu am fost niciodată nici fan, nici detractor Dark Tranquillity, aşa că am abordat cu mare detaşare albumul lansat anul trecut şi, paradoxal, trebuie să dau dreptate ambelor categorii de ascultători mai implicaţi decât mine: unele piese sunt excelente prin autenticitate şi inovaţie, iar altele sunt de un manierism deranjant. Cum nu mi-am pus niciodată în gând să-mi poluez blogul cu chestii inutile, voi rămâne la prima categorie şi, cu speranţa că o voi reasculta live, vă propun piesa mea preferată de pe Construct: The Science of Noise.

About mad

https://morbidangeldyana.wordpress.com
This entry was posted in Colţul cu muzică and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

