In the Middle of a Heartbeat (Helloween)

O trupă definitorie pentru heavy metal în general şi pentru metal-ul german în particular, Helloween se află undeva în topul preferinţelor mele muzicale – mai ales că am început să-i ascult pe „hamsteri” după instaurarea lui Andy Deris ca vocal, deci nu am fost trasă în valul de antipatie şi contestaţii ulterioare plecării lui Michael Kiske. În plus, cred că Helloween e trupa pe care am văzut-o cel mai des în concert şi zău dacă n-aş vrea s-o văd din nou, pentru că nemţii sunt o prezenţă scenică extraordinară, o echipă omogenă, dinamică şi apropiată de public. Azi m-am lăsat puţin pradă nostalgiei şi am revenit la Master of the Rings, de pe care am selectat balada pe care, la un moment dat al adolescenţei mele, o ascultam obsesiv: In the Middle of a Heartbeat.

About mad

https://morbidangeldyana.wordpress.com
This entry was posted in Colţul cu muzică and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

