Control the Divine (Blind Guardian)

Ca să rămânem pe tărâmul heavy metal cu ceva aranjamente, mă îndrept către o trupă care, la mine, vine adesea „la pachet” cu anterior propusa Iced Earth. Este vorba despre Blind Guardian şi cred că asocierea din capul meu îşi are sursa în temele fantastice abordate de ambele trupe. Altfel, diferenţele demersului artistic sunt mari, pentru că muzica Blind Guardian este mult mai bombastică, abundă de aranjamente simfonice şi explorează tărâmul preogressive-ului. Cum nu am acum răbdare să sap prin discografia vastă şi extrem de interesantă, mă voi opri la ultimul album, At the Edge of Time, mai ales că l-am văzut prezentat în concert. Cred că o bună privire de ansamblu asupra acestuia este Control the Divine, aşa că iat-o mai jos, împreună cu versuri.

About mad

https://morbidangeldyana.wordpress.com
This entry was posted in Colţul cu muzică and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

