The Eye (Hypocrisy)

Dacă un ascultător de metal ceva mai „uşurel” – să zicem din zona heavy, power sau progressive – mi-ar spune că doreşte să asculte şi vreo grohăială mai dură şi mi-ar cere sfatul cu ce să înceapă ca să nu se sperie chiar din prima, puţine trupe mi-ar veni în minte în loc de Hypocrisy. Eu însămi nu foarte mare amatoare de cele mai rele „extremisme” metalice, am reuşit mereu să gust muzica „un pic altfel” a suedezilor şi, poate şi datorită lor şi acelui super-album Abducted, nu am rămas încremenită în proiectul numit heavy metal. Cel mai bun mod de a face cunoştinţă cu aşa-numita scenă Göteborg a fost, în cazul meu, unul dintre cei mai melodioşi reprezentanţi ai săi, iar anul 2013 mi-a adus bucuria unui nou album şi, mai mult, a primului concert Hypocrisy, unde l-am revăzut pe artistul nebun al cărui nume este aproape sinonim cu trupa, solistul-chitarist Peter Tägtgren. Tocmai pentru că End of Disclosure este proaspăt pe piaţă, piesa de azi îi aparţine; lupta grea s-a dat cu ceva mai vechi şi extrem de reprezentativ pentru Hypocrisy, de altfel şi una dintre cele mai căutate piese ale suedezilor de pe YouTube – Eraser. Totuşi, mi s-a părut mai interesant să aduc în prim plan cea mai recentă înfăţişare Hypocrisy (plus că versurile, SF sau nu, sunt tare actuale), aşa că vă las sub atenta supraveghere a ochiului de care nu puteţi scăpa: The Eye.

About mad

https://morbidangeldyana.wordpress.com
This entry was posted in Colţul cu muzică and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

