Zizou la 11 luni

Paul zice că noroc că are fotograf în casă, d-aia nu-i nicio poză cu Zizou. Este vorba despre romanovul imperial cu care ce-am pricopsit astă primăvară. N-aţi auzit de rasa asta, nu-i aşa? Nici n-aveaţi cum, pentru că mă îndoiesc că s-ar fi gândit la acest nume primul om care a luat acasă o potaie din faţa coloanelor de la Romană… Dacă n-om fi fost noi primii, pe 7 aprilie anul acesta. Am făcut câteva fotografii şi atunci, dar tocmai am constatat cu mare părere de rău că nu le găsesc şi nu sunt sigură când şi de ce le-am şters (neintenţionat); aşa că va trebui să mă credeţi pe cuvânt că atunci era complet bej deschis, aproape că n-avea coadă, după labe promitea că se face ditamai dulăul şi era extrem de cuminte. Între timp are culoarea pe care o vedeţi, i-a crescut coada, în înălţime a mai prins doar vreo câţiva centimetri, în schimb a devenit un autobuz lung şi obraznic, mare iubitor de poezie germană, scrieri istorice şi „grădinărit” prin ghivece, care a considerat că ne uităm prea mult la televizor (şi a distrus cablul) şi că lui Paul îi stă mai bine cu barbă (de unde mutilarea aparatului de ras). Acum are 11 luni, se înfige la joacă între cei mai mari câini, în schimb face sluj în faţa unui şobolan pe sfert cât ea, care o muşcă de urechi. Deci… Zizou!

Fotografii

About mad

https://morbidangeldyana.wordpress.com
This entry was posted in Caini and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

