Artificiile la Dult (Regensburg)

Astăzi e ultima zi de Dult care se încheie, în mod tradiţional, cu foc de artificii. Cum spuneam data trecută că nu m-a impresionat cu nimic bâlciul, singurul motiv pentru care mă urnesc în seara asta până acolo sunt tocmai aceste focuri de artificii. Iau aparatul foto, trepiedul (ca să-mi amintesc pe ce am dat banii) şi răbdarea de a înfrunta gloata şi plec spre Dult. Pe drum observ că norii care au ameninţat astăzi toată ziua Regensburgul nu s-au dispersat şi mă gândesc că lipsa umbrelei o să-i dăuneze micii mele Minolta, dar apoi îmi dau seama că dacă plouă nici nu voi avea ce artificii să fotografiez, aşa că doar eu rămân de udat şi cred că nu intru la apă aşa uşor.

Dar nu plouă şi la ora 10 fix încep focurile. Cred că ţin vreo douăzeci de minute şi din nou pot spune că nu rămân cu gura căscată pentru că am avut parte de altele mult mai faine. Însă acestea sunt primele pe care le imortalizez şi observ cu ocazia asta (şi puţin mai târziu, plimbându-mă pe malul Dunării) ce diferenţă face un trepied bun noaptea. După încetarea focurilor, cum nu mă întâlnesc cu nimeni cunoscut şi nu-i nostim să bei singur, plec încet spre Dachauplatz să iau autobuzul. Sper ca în seara asta să mă culc mai devreme, pentru că mâine merg dis de dimineaţă într-un orăşel din zonă, întrucât lângă el există un lac unde se poate face plaja topless (şi mai mult, pe cine ţine).

Fotografii

About mad

https://morbidangeldyana.wordpress.com
This entry was posted in Aşezări urbane and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

