Party in Thomaheim (Regensburg)

Pe la ora 2 după-masa, după termin cu cumpărăturile şi decid să bag somn că tot e urât afară, mă caută pe messenger Bogdan (student Erasmus din Craiova) şi mă întreabă dacă nu vreau să contribui la un cadou pentru Joan. Evident că vreau, mai ales că se gândeşte la o cască pentru bicicletă – îi zic să ia ceva care se asortează cu bicicleta… Mai pe seară, după somn, tot Bogdan mă anunţă să mă înfiinţez pe la 9:30 – 10:00 în Thomaheim, la chef; din acelaşi motiv mă sună puţin mai târziu şi Andrei – deci cam aşa se propagă veştile despre chefuri pe aici. Evident, toată asta înseamnă baie, machiaj, hotărârea vizavi de ce să mă îmbrac (iau până la urmă o rochie, că am zis că alte ocazii să o port pe aici nu vor fi – nu prea merge cu bicicleta, nu?) – aşa că reuşesc să plec pe la 10, plus încă vreo zece minute să ajung acolo. Oricum, prea multă lume nu a, majoritatea spaniolilor fiind încă la meci, parcă Barcelona – Madrid, dar nu bag mâna în foc.

Aşa am prilejul să cunosc cea mai mare parte a comunităţii româneşti studenţeşti (sau post-studenţeşti) de aici. Sunt, evident, Andrei şi Violeta, Iulia, Bogdan şi Andy – cei pe care îi ştiu deja; în plus îi întâlnesc pe Oana şi Marius, Ilinca şi prietenul ei al cărui nume nu-l reţinut şi Livius. Destul de mulţi aş zice şi îmi spun că la astfel de chefuri mereu se întrec cu spaniolii care-s mai numeroşi – de data asta vor câştiga ibericii. Văz cu această ocazie şi ce i-au luat până la urmă lui Joan, pentru că nu au mai găsit deschis pentru cască – o oaie măricică, un caiet tot cu o oaie pe copertă şi un poster cu patru gagici foarte sexy. De ce oaie? Aşa întrebăm şi eu şi Alexandra – pentru că înainte Joan avea părul mai lung, îi stătea exact ca oii pe care i-au luat-o băieţii şi era poreclit „Oveja”. I guess it makes sense.

La scurt timp apărut şi spaniolii, destul de mulţi, mexicanii, un italian şi vreo patru nemţoaice. Cred că suntem vreo 40-50 de persoane şi, spre surprinderea mea, chiar mă simt bine. Muzica este ok, mai mult latino, ceva Boney M, chiar şi Greenday, oricum acceptabil. A, nu poate lipsi mai-a-hii-mai-a-ho de-mi vine să urlu versiunea Trooper alo, alo, măgar în studio, dar mă abţin. Probabil că mă ajută berea de la început, muuultele pahare de sangria (şi tot cam atâtea drumuri la baie) şi, din nou, berea de la sfârşit – rece, ca să mă trezesc. Nu pot spune că licoarea nemţească mă impresionează teribil, este oricum hell, adică genul de bere care se bea frecvent şi repede, din câte am văzut cu 4,9 – 5,2 % alcool, deci destul de slabă şi fără un gust de reţinut. În schimb, sangria e sublimă; am auzit de ea, dar n-am băut niciodată: vin roşu amestecat cu zahăr, nectar de portocale, felii de portocale, felii de lămâi şi rom – ce mai, bombă delicioasă. Ca şi mine, de altfel, când reuşesc să ajung în cameră; mă mir că nimeresc patul, că al naibii se învârte teribil, nu vrea să stea nicicum locului. Voi avea ocazia să văd mulţi băutori „consacraţi” făcându-se zob din această perversă băutură iberică.

Una peste alta, am parte de o seară reuşită, cu multă băutură şi ronţăiciuri, cu muzică ok (oau, party fără manele, ce lux…), în care aflu care e barul cel mai frecventat de ascultători de metale (se numeşte ceva de genul Banane, pe malul Dunării şi mi se spune că rockerii de pe aici sunt teribil de ciudaţi şi de coloraţi, dar băieţi foarte civilizaţi) şi în care mi se pare extrem de ciudat să aud un spaniol spunând sugi pula cu un foarte mare aplomb. Deh, normal că fiecare învaţă în altă limbă mai ales picanteriile. Noapte bună!

About mad

https://morbidangeldyana.wordpress.com
This entry was posted in Aşezări urbane and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

