La cumpărături: fusta de blugi

Treaba e cam aşa: de ceva timp vreau şi eu o fustă de blugi (jeans, pardon) scurtă şi sport. Şi nu găsesc una care să-mi placă, să-mi vină şi să fie la un preţ acceptabil. Vineri am dat o tură prin oraşul meu de baştină, Târgovişte, şi dacă tot eram acolo şi mai aveam vreme de pierdut până la primul tren am zis să arunc un ochi prin magazine – doar-doar oi găsi ceva. Ei bine, se poate spune că am găsit, pentru că fuste jeans scurte sunt, chiar foarte scurte, de fapt atât de scurte încât a trebuit să-i explic unei vânzătoare mai insistente diferenţa dintre „scurt” şi „scuuuurt”. Okey, poate oi fi îmbătrânit eu, dar… o fustă lată cât doua palme d-ale mele (şi am mâini destul de mici) nu ştiu cum poate fi purtată. Cert este însă că se cumpără şi se poartă. Nu de mine, asta-i sigur. Cum să zic, înţeleg că atunci când ai cracii până-n gât şi cur de fotomodel (adică deloc) poţi purta aşa ceva la discotecă sau într-un bar, dar pe strada… hmm, parcă aş fi babele alea de cârcotesc, dar totuşi…

Am şi eu fuste scurte (nu de blugi, de piele), unele destul de scurte încât mama le spune „curele”, dar când stau dreaptă în picioare îmi acoperă complet fundul. Eh, când mă aplec se schimbă situaţia, dar fac tot posibilul să nu mă aplec. Însă ce am găsit de cumpărat… cam asta încercam să-i explic şi eu domnişoarei zeloase dintr-un magazin, că-mi place ca fusta să-mi acopere dorsalul nu 25-50%, ci complet, dacă se poate si un pic (doar un pic) sub. Okey, mă resemnez, am posteriorul mare, asta e, ce am găsit nu avea cum să-l acopere, dar aruncând încă o privire, mi-am dat seama că nu ştiu pe al cui l-ar fi putut acoperi… Şi am ajuns la concluzia că producătorii, dar mai ales consumatoarele de astfel de obiecte de îmbrăcăminte (că parcă fuste nu-s totuşi) nu ştiu să facă diferenţa între îmbrăcămintea de scenă sau cea folosită într-un videoclip cu dansatoare şi îmbrăcămintea de stradă, de zi cu zi. Ca să fac o comparaţie, prostituatele pe care le-am văzut acum câţiva ani in Serbia aveau fuste mai lungi – got the picture?

Dar acum mi-a trecut, am fost ieri in Europa si mi-am luat de acolo: două, să-mi ajungă. Doar într-un loc mai aveau, ca s-a dus sezonul. Probabil de asta şi erau aşa de ieftine, nu că mă plâng. O singura problema au: nu-s destul de scurte… Eh, cred ca pe una o tai, că la cât am dat pe ea… Aşa-i, niciodată nu-s mulţumită, nu?

About mad

https://morbidangeldyana.wordpress.com
This entry was posted in General and tagged . Bookmark the permalink.

7 Responses to La cumpărături: fusta de blugi

  1. zana says:

    VA ROG SPUNETI-MI UNDE POT GASI FUSTE FFF SCURTE???VA ASTEPT P ZANA_CU_TALLENT 🙂

  2. vali says:

    bai sa vi o data cu noii blugi sa vedem si noi.. sau cu o dinaia de pele cu care nu poti sa te apleci… sa vezi cum scapa rockeri diferite obecte de valoare pe jos la picioarele tale…:))

  3. locke says:

    Tell me ’bout it! Parca nu mai poti gasi nimic normal de imbracat in oras. Toate-s prea de scena, prea facute pentru 90-60-90, prea scumpe, prea…cum nu trebuie!

  4. Raluca says:

    Da-mi voie sa subscriu….Fustele ca fustele, dar in ultima vreme pana si blugii decenti sunt o problema. Mi s-a intamplat sa imi caut si luni de zile ceva care sa imi placa…Imi doream si eu ceva ma decent, ca pentru facultate sau servici…peste tot dadeam de blugi cu talie ultra-joasa, iar in cazul in care gaseam si eu o pereche normala (talie joasa, dar in limitele decentei) era plina de tot felul de blizblizuri, care mai de care mai tipatoare. Iar incaltamintea….Oare tre sa mergem non-stop in club ????

  5. jasmine says:

    Un eseu super!Nu carcotesti deloc!
    Partea ‘amuzanta’ a cumparaturilor e tocmai asta:rareori sunt intrunite toate conditiile pentru a pleca multumit dintr-un magazin-shopping-haine/pantofi:pret, model, culoare, masura, potrivirea cu restul garderobei si cu propria persoana.
    Partea mai putin amuzanta e ca nu prea mai sunt nici croitori ca lumea si chiar daca gasesti vreunul, care sa nu fie de lux, o sa se codeasca atunci cand e vorba de blugi sau fusta de blugi.De ce? Pai..materialul, tiparul, cusaturi duble, fermoare, nasturi speciali..Prea complicat!
    Sa asteptam cu nerabdare sezonul urmator de modele de fuste!Se pare ca vor fi putin mai lungi, dar despicate in parti si cu franjuri ornamentali de jur-imprejur :))))

  6. zana says:

    VA SPUNETI-MI UNDE GASESC UN MAGAZIN CU FUSTE FFFF SCURTE????

  7. jasmine says:

    Zana, tu ai citit ceva din ce-a scris MAD?

    Daca DA, inseamna ca te-ai prins ca n-ai aterizat la mica-publicitate!

    Daca NU, citeste!Si mai intrebi dupa..

Leave a Reply

