Voices of Silence & Ravens (Club Utopia)

Voices of Silence sunt un fel de rara avis prin București, foarte probabil şi din cauza distanţei. De aceea nu pot rata unul dintre puţinele lor concerte în zonă. Dar să încep cu trupa de deschidere, Ravens. Sunt copii şi sunt în creștere, aşa că nu dau cu parul, mai ales că prestația lor (prima probabil în afara petrecerilor cu prietenii) este decentă, deşi destul de timidă. Pentru vocalistă: mai cu tupeu, că nu te mănâncă nimeni! Şi dacă mai sunt d-ăştia prin public de fac miştouri, fă abstracție şi fii în forţă. Despre restul membrilor trupei nu pot să zic decât că hard rock-ul melodic pe care-l cânta ii prinde, dar, din nou, fiţi un pic mai… obraznici. Coverul după Zombie sună chiar bine, deși nu cred că toată lumea este de acord, însă vocea lui Dolores nu e ușor de reprodus, iar tipa se achită de datorie mai mult decât onorabil. Per ansamblu: bine şi bafta în continuare.

Când am văzut prima dată Voices of Silence am gândit: oamenii aceştia chiar cânta ce am ascultat eu pe CD, adică metal? Hmm, nu par, cu excepția bateristului… Apoi am observat cum acei oameni pe care dacă i-aş fi întâlnit pe strada n-aş fi zis nici că ascultă metal, dară-mi-te să mai şi cânte, pot da lecții multora, atât ca muzică şi versuri, cât şi ca prezentare în faţa fanilor. Nu lipsesc Tomorrow, New Fate, Seeds, Thunderground, The Jester’s Reqviem şi Destiny, precum şi piese noi, din care rămân cu Without a Cause; aş vrea să aud şi Flower of Smile, dar m-am obișnuit să nu fie în playlist.

Si cover-urile ies bine, evident mult cerutul Melancholy (Iced Earth) este superb, însă un minus pentru Until It Sleeps (Metallica), care mie nu-mi place deloc în versiunea Voices of Silence – asta e, gusturile nu se discută (doar se comentează). Un concert foarte reușit şi, ca de fiecare dată, îl anticipez pe viitorul care, precum clovnul din The Jester’s Reqviem, will do all and never let me down. Iar în încheiere vreau sa le urez succes şi spor la realizarea viitorului album, pe care nu doar eu îl aștept nerăbdătoare, mai ales după „mostrele” din seara aceasta. Bafta!

About mad

https://morbidangeldyana.wordpress.com
This entry was posted in Concerte and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Voices of Silence & Ravens (Club Utopia)

  1. jasmine says:

    Mi-ai starnit curiozitatea.
    N-am ascultat VoS, dar o sa fac asta.
    Comentariul tau are ceva deosebit, nu stiu sa-ti spun ce si cum.Poate dupa ce voi asculta muzica..
    In orice caz, are feeling!

Leave a Reply

