Lăsata Secului

Am aflat că ieri a fost Lăsata Secului; cei mai plimbaţi pe la biserică decât mine ştiu că asta înseamnă că de azi începe postul Crăciunului. Şi am mai aflat că postul însemnă, pe lângă abţinerea de la produsele de dulce, şi abţinerea de la „plăcerile trupeşti”. Mai pe româneşte: fără sex! Mă rog, pentru cei care ţin. Cine naiba ar ţine aşa ceva?! Ok, înţeleg să nu mănânci, să nu înjuri (deşi când eşti în trafic, e foarte greu), dar să nu ţi-o pui?! Adică eu abia aştept weekend-ul să mă duc pe-acasă să-mi vad bărbatul (evident, nu doar să-l văd) şi ce-ar fi ca el să-mi zică: a, nu, fată dragă, că e post. Tortură – l-aş omorî. În fine, această veste a degenerat într-o discuţie aprinsă în cameră de fete.

Eu am încercat să-mi conving colegele (fără reuşită, trebuie să recunosc) că, de fapt, sexul nu face parte din plăcerile trupeşti. Că sexul poate fi considerată ca o metodă de satisfacere afectivă, spirituală şi intelectuală. Ele zic ca nu-i aşa, eu insist şi aduc şi argumente.

Afectivă: nu se aplică întotdeauna, dar se presupune că şi simţi ceva afecţiune pentru respectivul şi ăsta e un mod de a o manifesta şi de a te bucura (eventual) de reciprocitate.

Spirituală: e un mod de a elibera tensiunile astfel încât spiritul se simt liber, neîngrădit.

Intelectuală (la asta ne-am contrazis cel mai mult): sexul produce o circulaţie a sângelui mult mai intensă, iar organul uman cel mai avid de sânge e creierul – motoraşul activităţii intelectuale. Mai mult, în timpul desfăşurării de forţe oamenii gândesc – în ce poziţie e mai bine, ce a făcut anterior de i-a plăcut atât de mult partenerului (deci şi o stimulare a memoriei) sau comparaţii cu alţi foşti (sau actuali) parteneri. Deci, după cum ziceam, activitate intensă. Nu?

Mda, am ajuns eu la concluzia că partea asta din tradiţie a fost făcută de către femei. În primul rând să mai scape de nebun (deh, bărbate, sunt în post) şi, dacă i-o fi şi omul pios, poate nu s-o duce nici la curve. Mai nasol e că, în vremurile moderne, am auzit bărbaţi folosindu-se de asta – of, ce ţi-e şi cu femeile astea focoase şi nesătule din ziua de azi! Nu mă întrebaţi cum, că nu mai ştiu, dar de aici a degenerat discuţia spre vremurile preistorice şi am aflat eu cum că din cauza mamuţilor înjur eu acum în faţa temei de la Fiabilitate şi Diagnoză. Raţionament (copyright Melcutz): pe vremea când erau mamuţi, oamenii îi vânau hăituindu-i până cădeau în prăpastie şi mureau, oamenii aveau carne (multă), au putut face provizii, s-au înmulţit, s-au dezvoltat, au apărut clasele sociale, etc., vremea a trecut, societatea a evoluat şi uite aşa am ajuns eu sa fac tema asta nenorocită.

Asta a fost o pauză scurtă, pentru că discuţia a revenit: normal, sexul e mult mai interesant decât FD-ul. Şi am ajuns la faza despre „vorbim în pat, nu? deci există activitate cerebrală”. Fetele – nu, că ele nu vorbesc, bărbaţii lor nici atât, nu spun cuvinte obscene. Pai staţi, măi, că nu la asta m-am referit – nu cum zice Grasu să vorbeşti cu „pu, pi şi fu”, ci doar incitant, aluziv, adică trebuie să le gândeşti (cuvintele), îţi dezvolţi vocabularul şi intelectul. Deci, quod erat demonstrandum.

Acum de ce să fiu ipocrită şi să nu recunosc, există şi oarecare plăcere trupească… mai multă, mai puţină, cum poate fiecare… Dar păleşte de-a dreptul în faţa beneficiilor mentale; partea fizică e doar o continuare firească, doar trebuie să fie mens sana in corpore sano (deştepţi romanii ăştia, păcat că-şi considerau nevestele doar ca procreatoare, iar pentru plăcere preferau tinerii bărbaţi). Am dreptate, nu? Nu?! Perverşilor, obsedaţilor! Temă de dezbatere: sexul e murdar doar dacă e făcut cum trebuie.

About mad

https://morbidangeldyana.wordpress.com
This entry was posted in General and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Lăsata Secului

  1. KTL says:

    asta ma duce cu gandul la alceva: la ce bun postul? sa ne mintim pe noi injine ca, fiind post, nu injuram, nu spurcam, nu vorbim de rau, dar in mintea noastra tot in bagam carne in frigider lu ala de ne tae calea in intersexie, sau lu sefu care mai vrea si ore suplimentare. postu lu peste…comeon. apoi cu xexu..nu faci sex ca e post, da te trezejti in fiecare dimineata cu…”morning wood”. adica vrei, dar te abtii ca si cum te abtii de la un partz cand ejti la bere cu pretenii.. that also sux. totuj trebe sa iti zic ca is ceva mai de acord cu colegele tale, ai si tu dreptate, dar undeva spre un 40% este placere trupeasca, placere incompatibila cu ideea de post. cel putin asa o pricep eu (pe principiu nevasta trebe sa fie cea mai curva in pat..).

    PS singura kestie mijto cu postu e ca daca nu mai mancam carne si oo si etc de dulce ne purificam oleaca instalatia, fiind adevarat faptul ca sistemu nostru digestgiv seamana mia mult cu al erbivorelor decat cu al carnivorelor. dar, motto-ul meu in viata este “cea mai buna leguma e porcu” deci…fuck off post!

    KTL

  2. Vali a.k.a Tailandezu' says:

    deci cum se stie eu nu ma abtin de la dulciuri, bere si femei tocmai de aceea am facut si burta…. deci dulciurile , bere si femeile ingrasa.. deci aia de n-au burta ori ie gay, ori onanisti ori nemancati… ori toate trei!
    respekt!

Leave a Reply

