Despre post şi înjurături

Mi-am dat eu seama acum vreo săptămână cum că aş înjura prea mult. Adică dacă până şi eu mi-am dat seama de asta înseamnă că-i grav. Şi dacă tot e p(r)ost, am hotărât să încerc să mă abţin cât mai mult de la această activitate. Nu de alta, dar m-am uitat de curând în buletin şi nu mi-a venit să cred ce vârstă am. Mai exact, sunt o doamnă (ce p..a mea), deci ar trebui măcar să încerc să mă comport ca atare. Se presupune că de la o vârstă încolo îţi mai vine mintea la cap (cel puţin la cât m-a chinuit o măsea de minte, aşa ar fi şi cazul) şi te comporţi ca un adult… responsabil. Asta ar însemna, mă gândesc eu, să reduc densitatea de înjurături pe minut cubic; măcar din cele care se referă la „obiecte” pe care nu le deţin. Deci 40 de zile nu înjur; „bag piciorul” şi „puii mei / pana mea” nu se pun, nu-s înjurături, doar exprimări ale frustrării – şi nici să ţii totul în tine nu-i bine, că la un moment dat o iei razna. Să vedem ce-o ieşi…

Dacă mă auziţi zicând de diverse origini, atrageţi-mi atenţia: e un obicei prost şi trebuie să scap de el. Mamă, acum mă bucur că nu conduc prin Bucureşti, nu aveam nici o şansă… A, mi-am amintit, nici fazele de genul „vreau să mă f..ardez” nu se pun, că e de fapt verbalizarea unei dorinţe puternic… intelectuale (după cum ziceam acum vreo 12 ore).

About mad

https://morbidangeldyana.wordpress.com
This entry was posted in General and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

