Plutitoarele de wc şi jaluzelele verticale

Am avut un vis nasol: eram la facultate şi simţeam o teribilă nevoie la budă. De ce nasol? Pentru ca stimabilii noştri mai-mari au decis acum vreun an jumătate să încuie toaletele şi să aibă doar personalul cheie, iar studenţii să folosească un grup sanitar la demisol în corpul alăturat de clădire. Cred că acum v-aţi prins de ce era nasol visul… Păi dacă ai neşansa să te apuce când eşti la vreun laborator în Automatică la etajul trei, să ajungi (întreg şi… curat) la demisol în clădirea alăturată e o problemă dificilă, delicată şi deloc de ignorat. Ok, în vis te trezeşti şi te bucuri că eşti acasă – la tine, la altul, irelevant, important fiind faptul că buda e, surprise-surprise, descuiată!

În fine, am cerut explicaţii pentru o asemenea tortură psihologică – şi nu numai. Explicaţia a fost pe cât de succintă, pe atât de neaşteptată: pentru că s-au furat robinete şi plutitoare din bazinele de wc. În prima fază am rămas mască, fără reacţie – ce puteai comenta la aşa ceva? Apoi am zis: w00t? Are they fuckin’ insane? În faza a treia m-a apucat râsul – îmi şi închipuiam colegele dosind robinetele în gentuţele minuscule sau cu poşeta pe umăr (pentru că un cuier n-am văzut acolo, nici măcar gaura pentru un cui de cuier – deci ăla n-a exista şi a fost furat), fusta până la cur şi tocurile de 10 centimetri cocoţate pe colacul de wc şi demontând plutitoarele. Apoi mi-am amintit altceva: avem noi câteva săli renovate, dotate cu termopane, videoproiector, sistem de sunet etc. şi jaluzele verticale care să oprească lumina când se fac proiecţii. Numai că o parte din jaluzelele alea au dispărut – singure şi nesilite de nimeni. Cum să spun, dar puteai să ai tocuri şi de 50 de centimetri, că tot nu aveai cum să ajungi acolo fără scară. Aia pe care o scoţi din poşeta de minusculă sau din rucsacul în care ai şi laptopul. Şi atunci mi-a picat fisa: ăla de a furat plutitoarele a dat o tură şi pe la jaluzele – în aceeaşi zi, că tot avea scara după el, ce mai, la pachet, super-ofertă.

Oameni buni, îmi este greu să cred că sunteţi atât de naivi (de fapt termenii ar fi ori imbecili, ori complet orbi, dar pentru că suntem într-un mediu academic voi folosi acest apelativ blând) încât să nu vă daţi seama că tot cineva de la voi (din administraţie, că nici pe profi nu-i văd înghesuind scara şi ultimele achiziţii în bmw-ul nou-nouţ din parcare) le fură. Cineva care are acces şi la scară, şi la locurile respective oricând şi fără să trezească suspiciuni. Dar e mai simplu să daţi vina pe studenţi şi să-i lăsaţi să se cace pe ei (la propriu, mai ales după noaptea de cafea dinaintea unui examen) decât să vă rezolvaţi treburile din propria ogradă.

Partea bună a întregii poveşti a fost că era doar un vis, m-am trezit şi mi-am dat seama că-s la mine în cameră şi nu la fac (de fapt, termenul mai potrivit ar fi „la fuck”) şi m-am putut duce la baie. Partea proastă a fost că una din colegele mele de camera era deja acolo şi făcea duş – din ăla de durează cu orele. Hmm, recunosc că m-am gândit să mă duc la fac, dar e sâmbătă şi sigur e încuiat. A, stai, ups, oricum e încuiat.

About mad

https://morbidangeldyana.wordpress.com
This entry was posted in General and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Plutitoarele de wc şi jaluzelele verticale

  1. Adrian says:

    Hehe. Salutare! Da, ai dreptate cu privire la treaba asta. Problema e ca profesorii nu cred ca sunt interesati, personalul administrativ nici atat, iar studentii s-au resemnat. Oricum, cred ca singurii dintre studenti care ar putea sa faca ceva sunt cei din Liga. Liga insa eu nu am vazut-o sa faca mare lucru(poate decat sa organizeze alegerile pt presedintele Ligii). Oricum, din cate stiu eu, toaletele de la parter din corpul acela sunt mereu descuiate(spre deosebire de cele de la etaj), asa ca nu e nevoie sa te duci la cea din corpul celalat (desi mi s-a parut mai curata aceea). 🙂

Leave a Reply

