Get a room

Eram în seara asta la un concert şi în faţa mea vad un tip şi o tipă, de maxim 17 ani – dragoste mare ce era între ei. Se îmbrăţişau şi se sărutau – mai ceva ca la Holywood, în fine, aţi prins ideea. Primul gând a fost exact ce am pus în titlu, „get a room”, de fapt cred că a fost „get a fuckin’ room”. Apoi am stat, m-am uitat mai atentă la ei (adică mai că nu i-am înghiţit cu privirea, nu că ar fi observat, erau tare prinşi mititeii) şi m-am gândit: wtf, sunt invidioasă! Aşa eram şi eu la vârsta lor şi aşa mi-ar plăcea să fiu din nou acum, numai că parcă nu mai reuşesc. Indecenţi? Poate, deşi în contextul de club, vineri noaptea, parcă nu erau chiar aşa de deplasaţi. Făcând poftă celorlalţi? Cu siguranţă, numai că unii în loc să recunoască asta devin ofensivi cu fraze ca cea pe care am gândit-o şi eu în primă fază. Oare când am devenit atât de „maturi” încât să-i judecăm pe alţii uitând că nu cu mulţi ani în urmă eram şi noi la fel? A dispărut cu totul dezinvoltura şi modul acela de a gândi în care îi trimiţi pe toţi la origini şi nu mai există nimic în jurul tău decât el sau ea, când tot autobuzul / parcul / clubul / coridorul liceului e al vostru şi restul lumii e ca şi inexistentă? Of, adolescenţă, cu nepăsarea şi aroganţa ta, unde te-ai dus şi ne-ai lăsat tineri adulţi cu false prejudecăţi şi puritanisme, născute doar din frustrarea că ei pot şi noi nu? Mi-am dat seama că nu ei, ci eu ar trebui să „get a room”, unde să regăsesc tupeul nesimţit, dar fermecător, al unor adolescenţi cărora li se rupe că o lume se uită la ei cum se sărută.

About mad

https://morbidangeldyana.wordpress.com
This entry was posted in General and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

